Nukupere

Saage tuttavaks, see on minu pere. 
Me elame Pangapealse lasteaia Tähejütside rühma nukumajas.
Minu emal on ilusad pikad punased juuksed. Ema ühtelugu toimetab midagi. 
Kui ta ei tee süüa või ei pese nõusid, siis ta triigib hoopis pesu või koristab. 
Noh nagu emad ikka :)
Minu isal on heledad juuksed. Hommikul sõidab isa autoga tööle. Kui ta õhtul töölt jälle koju tuleb, siis ta ütleb, et ta tahab natuke puhata ja niisama istuda. Ja siis ta istubki natuke niisama diivanil. Pärast mängime koos või loeme raamatuid.
Mul on vend ka, ta on minust noorem, käib alles lasteaias. 
Kui ta suureks kasvab, tahab ta saada tuletõrjujaks.
Mina käin juba koolis. Mulle täitsa meeldib koolis käia. Mul on üks unistus ka. Ma tahaksin päris oma päris kutsikat. Üks koer mul küll on, ta on ka armas, aga ta on ikkagi mänguasi ja ei oska haukuda ega saba liputada.

Nukumaja täiskasvanud asukad on 15cm pikkused, lapsed 10cm pikad. Nukkudel on õlast liikuvad käed ning nad istuvad toe najal. Nukud on õmmeldud orgaanilisest nukutrikotaažist ja täidetud mahedalt peetud lammaste villaga. Nukkude juuksed on taimedega värvitud villasest lõngast.

Kommentaarid