Kalli-kallid

Täna saatsin teele kaks nukukest Tallinnasse Kalli-kalli lasteaeda, neljapäeval saabuva sünnipäeva puhul maskottideks. Teist korda minu nukkude loomise ajaloos oli väljakutse teha nukud pildi järgi. Muidu õmblen näod-juuksed rohkem nii kuidas parasjagu tuleb, ilma kindla plaanita, peaasi et (enda arvates) kena tuleb. Nüüd oli vaja teha nii, et nukud sarnaneksid lasteaia seinale maalitud lastega. Ja oleks siis veel kenad ka.

Tüdruku kleidiks sarnast kangast leida nädala ajaga tundus esialgu kõige suurem väljakutse. Õnneks tabas mind inspiratsioon (paraku küll alles pärast seda, kui olin kõik võimalikud kangapoed nii Tartust kui Võrus läbi kamminud :)) joonistada punased täpid rohelisele kangale tekstiilikriitidega, mis mul kenasti sahtlis olemas olid. Päris poissnuku tegin viimati 1996. aastal nukuringis :) Vaheapeal olen teinud ainult selle pontsaka tite, kes võib ka poisi rolli etendada oma lühikese soenguga, ja poisipeaga pehmeid nukke. Kukkus mu arvates päris lahedasti välja see poiss pärast 17-aastast pausi :)
Kodune kvaliteedikontroll kiitis nukud igal juhul heaks, st hakkas kohe nukke nunnutama ja üritas neid enda omadeks kaubelda, kui nägi mind neid pildisamas.

Kuidas teile tundub, kas said originaalidega sarnased?


Kommentaarid