28cm Waldorfnuku õmblemise kursus Tartus sai läbi

Täna sai läbi esimene minu juhendatud Waldorfnuku kursus. Õmblesime 28cm pikkust nukku, samade lõigete järgi on sündinud Meel, Rosina ja Linalakk-neid.

Waldorfnuku õmblemise kursuse mõte hakkas idanema, kui juhendasin Lelula Perekeskuses vabatahtlikuna Vanemalt vanemale töötuba, kus õmblesime väikese Waldorfnuku-stiilis rätinuku. Mõned õpitoas osalejad tundsid huvi suure nuku õmblemise vastu. Mulle tundus mõte ühest vahvast nukukursusest igati teostatav ja tore. Kohandasin olemasolevaid lõikeid, õmblesin mõned proovinukud, tellisin materjale-töövahendeid, saatsin laiali kutsed ja nii see kursus sündiski.

Olen tänulik, et kursusele leidis tee täpselt paras hulk hakkajaid nukuõmblemishuvilisi. Minu lugupidamine neile, kes muidu väga käsitööd ja õmblemist ei naudi, aga oma lapsele nuku tegemiseks end siiski ületasid ja tegid sealjuures veel väga eduka soorituse.

Siin on Monika õmmeldud veel nimeta kaunitar ja paremal Liisi õmmeldud tõmmu iludus Iiris taaskasutuspoest leitud nukukombes
Mare-Mai meisterdatud kuldkihar Pille ja väike Katsa.

Mõned kursusel õmmeldud nukud ootavad veel, et neile kasvaks rohkem juukseid pähe ja perenaised õmbleks neile kenad kleidid, siis näeb siin ehk neidki :)

Kursuse juhendamine oli mulle uus ja väga meeldiv kogemus. Olen väga tänulik igasuguse tagasiside ja konstruktiivse kriitika eest, mis aitab edaspidi väga häid kursusi läbi viia. Mis meeldis? Mis häiris? Mis oleks võinud teisiti olla? Kas minu juhtnöörid olid arusaadavad? Kas kursuse ülesehitus toimis? Palun osalejatel kirjutada oma mõtted soovi korral anonüümselt siia kommentaaridesse.

Kommentaarid

  1. Muidugi, kõik toimis ja väga mõnus oli Lelulas käia nukku meisterdamas. Suureks abiks olid ka põhjalikud õpetused Sinu blogis, kuid isiklikku juhendamist ei asenda miski. Ehk juhendi järgi tehes võib ikka midagi viltu minna, kuid tunnis kohapeal tuleb kõik õpetaja valvsa silma all ilusasti välja.

    Tervitades!
    Mare

    VastaKustuta
  2. Tänu kursusele sain aru, miks need nukud nii palju maksavad.
    Ma ei raatsinud neid endale siis osta, aga enam ei pea ka, nüüd oskan neid ise teha.
    Tore!
    Monika

    VastaKustuta

Postita kommentaar